En nydelig laaang søndag!

Dagen i dag ble nok en fantastisk fri dag. Selv om jeg stortsett har holdt meg i ro har jeg vært svært aktiv. Jeg har fått pusset støv av Canon kameraet mitt, som desverre er blitt erstattet mye av Iphonen den siste tiden. Jeg elsker å finne små skatter, knipse og forevige dem. Det finnes mange slike skatter over alt. Det gjelder bare å ha litt tid til å stoppe opp og finne dem.

I dag fikk jeg besøk ved brygga. Ei venninne var ute på fisketur, og sendte melding om at hun var utenfor stuevinduet mitt. Det er en fryd og kunne si at jeg tok imot besøk ved brygga. Akkurat i det de hadde lagt inntil kom det til og med en makrellstim, et artig syn! Da de var dratt fisket jeg frem kameraet og tilbragte timer på brygga med fotografering og filosofiering. Det er ingenting som får meg så rolig som sjø og sjølukt… i solskinn ble det hele magisk!
.

20130929-220042.jpg

20130929-220107.jpg

20130929-220125.jpg
Jeg var også innom Iherb og gikk AAAMOK! Jeg er i utgangspunktet suuuper skeptisk til å bestille fra utlandet…så skeptisk at jeg aldri har gjort det før. Men Iherb har jeg hørt så mye bra om, og sett så mange fristelser fra at jeg tok sats og hoppet… så til de grader med begge beina! Med den utrolig fine, betryggende og oversiktlige guiden til Lovelyliller (som du finner her) bestilte jeg ikke 1, ikke 2, men 3 pakker. Nå kribler det allerede i magen, og jeg gleder meg som et lite barn til å hente pakkene… og ikke minst til å dele mine erfaringer med dere!

Resten av dagen ble brukt på verandaen, en liten spasertur for å plukke opp Sigvart på Bjørns (som desverre ikke var der lenger, og jeg står dermed uten bestekompisen min, mitt kjære fremkomstmiddel!) og nok en taco middag.

En av disse små hverdagslykkene jeg stadig skriver om er for meg nyvasket sengetøy. Enda bedre er det om sengetøyet og dynen har hengt ute i frisk luft! Det var bare den beste avslutningen på en herlig helg.

Håper du har hatt en like fin helg som meg, og har fått ladet batterien! I morgen er det nok en mandag, og vi skal alle gutse på for at det skal bli den beste dagen i vårt liv!:)

3 thoughts on “En nydelig laaang søndag!

Legg igjen en kommentar

